Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 7, 2012
Image Size
957 KB
Resolution
1000×1589
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
224,989
Favourites
2,300 (who?)
Comments
238
Downloads
205
×
JEEPERS by MichaelJLarson JEEPERS by MichaelJLarson
Just a little idea I thought up... That's pretty much all I can say. :U

---EDIT---
WELP, apparently this joke has already been done to a certain degree on the Cleveland show... This is what I get for not watching TV anymore. ^^;

Art Me
Add a Comment:
 
:iconfrostyvixen92252:
FrostyVixen92252 Featured By Owner Jul 4, 2014  Student Traditional Artist
LOL!XD
Reply
:iconkyuzeth:
Kyuzeth Featured By Owner Jan 15, 2014
That is friggin' genius, good sir. I can kinda imagine how the zombie would feel, as zombies have emotions, too...
Reply
:icongothicqueen257:
gothicqueen257 Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lmao I love this its awesome! :-D
Reply
:iconcaballero-nocturno:
caballero-nocturno Featured By Owner Oct 25, 2013
cool hahaha xD
Reply
:icontalkativetiad:
TalkativeTiaD Featured By Owner Oct 21, 2013  Hobbyist Artist
XDXDXD nice!
Reply
:iconfoxtreecw:
FoxTreeCW Featured By Owner Oct 21, 2013  Hobbyist General Artist
made me smile

Reply
:iconaceykun:
aceykun Featured By Owner Oct 21, 2013
HAHA Hilarious!!
Reply
:iconinsanejoseph:
InsaneJoseph Featured By Owner Oct 20, 2013
LOL, that was funny.  Gj
Reply
:iconvivekisbrown:
Vivekisbrown Featured By Owner Oct 20, 2013  Student
lol win :3
Reply
:iconnights2dreams:
Nights2Dreams Featured By Owner Oct 20, 2013  Student Digital Artist
HAHAHAHAHAHA XD
Reply
Add a Comment: